Een grote operatie boven de Parnassusweg, een nieuw viaduct.

๐Ÿณ-๐˜„๐—ฒ๐—ฒ๐—ธ๐˜€๐—ฒ ๐—บ๐—ผ๐—ป๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—น๐˜‚๐˜€ ๐—ฏ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฃ๐—ฎ๐—ฟ๐—ป๐—ฎ๐˜€๐˜€๐˜‚๐˜€๐˜„๐—ฒ๐—ด๐Ÿ’ช
Op 6 juli 2024 begon een grote operatie boven de Parnassusweg. We slopen een deel van een bestaand metroviaduct, om vervolgens een heel nieuw viaduct terug te bouwen. Een monsterklus, waar we 24 uur per dag en 7 dagen per week aan doorwerken.

Normaal gesproken ben je zoโ€™n half jaar bezig met de bouw van een nieuw viaductโ€™, zegt Jurri-Jan Vrielink, hoofd werkvoorbereiding bij Bouwcombinatie Nieuw-Zuid (Mobilis, Boskalis Nederland en Van Gelder Groep). โ€˜Dat gaat nu simpelweg niet, omdat we ter hoogte van de Parnassusweg te maken hebben met tramverkeer, wegverkeer, fietsers รฉn voetgangers. We moeten slopen, materiaal afvoeren, en ook weer prefab materiaal aanvoeren โ€“ een ongelooflijk ingewikkelde klus te midden van zo veel dynamiek. Om de overlast te beperken, voeren we het werk uit gedurende de 7-weekse buitendienststelling van het meest noordelijke metrospoor.

Oleg Grooten – Directeur Employ Enjoy Working: Trots om nu ook met Employ enjoy working terug te zijn op de Zuidas Amsterdam. Met een grote groep betontimmerlieden werken we mee aan deze omvangrijke operatie. Aan de inzet en bereidheid om hun vakantie uit te stellen zal het zeker niet liggen bij onze vaklieden. Respect voor een ieder op het project hoe er wordt omgegaan met de veranderende weersomstandigheden en ploegendiensten.
Met zijn allen op weg naar een top prestatie, die bij zal blijven๐Ÿ’ช

Klaar voor de volgende stap in jouw leven? Schrijf je nu in!
Vriendelijk en vertrouwd
Persoonlijke en snelle communicatie
Altijd een geschikte baan